Partnerzy

Współpracujemy z najlepszymi

Od 2010 roku z zaangażowaniem budujemy sieć partnerską WEBCON. Dziś do tego grona należy ponad 70 integratorów systemów IT z całego świata.

Jak z sukcesem wdrożyć strategię cyfrowej transformacji? Jedno jest pewne – efektywność takiego przedsięwzięcia zależy nie tylko od idealnie dobranego do potrzeb organizacji narzędzia, ale i odpowiednich ludzi zaangażowanych w proces jego wdrożenia. To dlatego do sieci partnerów WEBCON zapraszamy tylko najlepszych ekspertów – integratorów, którzy dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu stanowią najlepsze wsparcie w realizacji projektów opartych o naszą platformę low-code.

VSB Solutions GmbH

Bamberger Str. 10
96215 Lichtenfels

+49 9571 9501-0
+49 9571 9501-95

info@vsb.de

https://www.vsb.de/

Obszar działalności: Niemcy

Rozpoczęcie współpracy: 2016

 

 

VSB jest niemiecką firmą konsultingową w branży IT, działającą na rynku od 1988 roku. VSB z powodzeniem realizuje wdrożenia najnowszych rozwiązań informatycznych, między innymi z zakresu CRM, zarządzania jakością, obiegu dokumentów w firmie oraz szeroko rozumianej analityki biznesowej.

 

Jako specjaliści od efektywnego i innowacyjnego IT, VSB realizuje projekty kompleksowo, począwszy od fazy przygotowania i dogłębnej analizy potrzeb klienta, poprzez cały proces wdrożenia, aż po wsparcie po zakończeniu realizacji.

 

Firma współpracuje z czołowymi dostawcami rozwiązań IT.Wysoko wykwalifikowani eksperci VSB szybko reagują na dynamicznie zmieniające się warunki funkcjonowania na rynku usług IT.

Euvic Services

+48 22 39 08 721

bpm@euvic.eu

https://services.euvic.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2022

Ponad 4500 pracowników i 17 lat doświadczenia czynią z nas dużą firmę. Jednak mimo upływu czasu i stale rosnącego portfolio klientów, wciąż jesteśmy firmą z duszą. Realizujemy naszą wizję prężnie działającej firmy „z ludzką twarzą” współtworzonej przez #theGoodPeople – dobrych ludzi i świetnych specjalistów, tworzących dobre oprogramowanie. To właśnie zaangażowanie we własny rozwój, a tym samym w rozwój i sukces klienta, czyni nas godnym zaufania Partnerem IT.

 

Znajomość najlepszych praktyk biznesowych oraz chęć dzielenia się posiadanym doświadczeniem i wiedzą zawsze pozwalały nam tworzyć innowacyjne, elastyczne i skalowalne rozwiązania dla przedsiębiorstw z całego świata, niezależnie od ich wielkości czy branży.

 

WEBCON BPS i Low-Code development to odpowiedź na wyzwania związane z prowadzeniem działalności biznesowej. To odpowiednie rozwiązanie dla każdej firmy, która zna swoje cele i chce się rozwijać. Oferujemy opłacalne kosztowo usługi w zakresie opracowywania i wdrażania procesów biznesowych na zamówienie, w skład których wchodzą: analiza biznesowa, development, wdrożenia, integracje, testy oraz project management.

 

Jako odpowiedzialny partner w egzekwowaniu strategii cyfrowej transformacji skupiamy się nie tylko na realizacji własnych celów, ale przede wszystkim na sukcesie naszych klientów. Dzięki kompleksowemu wsparciu IT trzymamy rękę na technologicznym pulsie, wspierając rozwój przedsiębiorstw i pomagając im budować przewagę konkurencyjną. Szukamy nisz, wychodzimy poza utarte schematy, stosujemy najlepsze praktyki. Wszystko po to, aby dzięki technologii kreować wartość biznesu.

 

Gwarantujemy pełną gotowość, zarówno technologiczną jak i biznesową, do dostosowania się do zmiennych warunków rynkowych, ekonomicznych i społecznych. Jesteśmy gotowi przejąć pełną odpowiedzialności za technologię – po to, aby nasi klienci mogli całkowicie skupić się na realizacji unikalnej strategii swojego biznesu.

SYNERGY

Westport, Connecticut (HQ)
55 Greens Farms Road
Westport CT 06880

+1 800 930 4771

askme@synergyonline.com

https://www.synergyonline.com/

Obszar działalności: USA, Singapore and Australia

Rozpoczęcie współpracy: 2020

Synergy od 25 lat dostarcza firmom na całym świecie narzędzia IT, które pozwalają im osiągać lepsze wyniki biznesowe i pracować efektywniej. Swoich klientów wspierają wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu i utrzymywaniu nowoczesnych rozwiązań, oraz pomagają organizacjom odnaleźć się w ciągle zmieniającym się świecie nowych technologii.

ENCORSA

Rumunia: Plaza Romania Offices, 26th Timisoara street, 1st floor, District 6, Bucharest >>> https://encorsa.ro/

Hiszpania: Calle Brujula 13, Torrejón de Ardoz, Madrid, 28850 >>> https://encorsa.es/

RO: +40 766 372 356, ES: +34 634.000.044

sales@encorsa.com

https://encorsa.ro/

Obszar działalności: Rumunia, Hiszpania

Rozpoczęcie współpracy: 2019

 

Zlokalizowana w sercu Rumunii oraz w Hiszpanii, Encorsa jest firmą tworzoną przez przedsiębiorców i inżynierów, zarówno o bogatym doświadczeniu, jak również młodych, utalentowanych specjalistów, którzy wierzą w kreowanie lepszego jutra dzięki nowym technologiom. Konsultanci Encorsy stawiają na pierwszym miejscu zrozumienie potrzeb biznesowych klientów i dzięki odpowiednio dobranym rozwiązaniom technologicznym zbliżają firmy do sukcesu.

Konica Minolta Business Solutions Poland

ul. Krakowiaków 44
02-255 Warszawa

+48 (22) 560 33 00

info@konicaminolta.pl

http://www.konicaminolta.pl

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2017

 

 

Konica Minolta to globalny dostawca kompleksowych rozwiązań i usług IT, optymalizujących procesy biznesowe związane z zarządzaniem dokumentami. Firma specjalizuje się w doradztwie biznesowym, oferując szereg wiodących na świecie systemów druku.

 

Konica Minolta jest liderem w branży, regularnie inwestuje w badania i rozwój, wyznaczając przy tym wysokie standardy na rynku. W celu zapewnienia kompleksowego podejścia do przetwarzania dokumentów, Konica Minolta nieustannie rozszerza ofertę związaną z zaawansowanym zarządzaniem dokumentami.

 

Elastyczność i pełna skalowalność rozwiązań zapewnia możliwość ich dostosowania do potrzeb firmy oraz zapewnia obsługę na każdym etapie z cyklu obiegu dokumentu - począwszy od skanowania, przez obieg dokumentów, aż do ich archiwizacji.

 

Grupa COSMO CONSULT

Schöneberger Str. 15
Berlin

+49 30 343815188

https://de.cosmoconsult.com/

Obszar działalności: Niemcy, globalnie

Rozpoczęcie współpracy: 2020

Grupa COSMO CONSULT jest jednym z wiodących, globalnych dostawców rozwiązań Microsoft dla branż oraz kompleksowych produktów tej firmy. Przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 1200 pracowników w 42 biurach na na całym swiecie. Grupa zajmuje się doradztwem oraz wdrożeniami oprogramowana, dostarczając najnowocześniejsze rozwiązania wspierające wszystkie procesy biznesowe w firmie – od pierwszego kontaktu z klientem, po obsługę posprzedażową. Klientami grupy są głównie firmy z obszaru produkcji kontraktowej i procesowej, handlu, budownictwa oraz usług.

 

Współpracując ze znanymi partnerami biznesowymi w branżach, COSMO CONSULT zapewnia wsparcie dla organizacji w procesie cyfrowej transformacji i opracowuje przyszłościowe rozwiązania w zakresie automatyzacji i wymiany danych w produkcji, w ramach Przemysłu 4.0. Realizując te zadania, firma czerpie z szerokiego portfolio oprogramowania. Obejmuje ono systemy planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), rozwiązania do gromadzenia i analizy danych, zarządzanie relacjami z klientami (CRM), wspierające administrację, narzędzia do pracy zespołowej, zarządzanie dokumentami i internet rzeczy (IoT).

 

Portfolio rozwiązań programistycznych uzupełnione jest o szeroki zakres usług doradczych. Gwarantuje to, że wdrożone oprogramowanie oraz rozwiązania z obszaru cyfrowej transformacji staną się integralną częścią firmy i będą stymulować jej rozwój. Z rozwiązań COSMO CONSULT korzystają zarówno tradycyjne średnie firmy, jak i duże międzynarodowe korporacje, a także innowacyjne start-upy z branży e-commerce.

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2020

 

GoNextStage to firma, która wspiera transformację cyfrową w dużych organizacjach. Firma dostarcza wiedzę i kompetencje w zakresie cyfryzacji i optymalizacji procesów biznesowych oraz dba o skuteczną adaptację użytkowników do nowych rozwiązań.

GoNextStage to firma zbudowana przede wszystkim w oparciu o doświadczony zespół konsultantów biznesowych oraz IT, specjalizujących się w obszarach BPM, ECM, EOD i low-code. Przewagą konkurencyjną organizacji jest ogromne doświadczenie zdobyte przy realizacji wielu projektów transformacyjnych w różnych branżach.

ETA2U

Gh. Dima Str. 1, 300079 Timisoara, Romania

office@eta2u.ro

https://www.eta2u.ro/

Obszar działalności: Rumunia

Rozpoczęcie współpracy: 2021

ETA2U jest wiodącym integratorem kompleksowych rozwiązań IT w Rumunii i jedną z najbardziej certyfikowanych firm w obszarze usług IT w kraju. Są obecni na rynku od ponad 28 lat i przez ten czas zdobyli renomę firmy wybitnie skutecznej we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych w
organizacjach.

 


Inwestując w zasoby ludzkie i stale podążając za trendami na rynku IT, wierzą, że technologia może znacznie usprawnić procesy biznesowe i poprawić jakość życia. W ich ofercie znajdują się usługi z zakresu cyfryzacji biznesu, z naciskiem na IoT i Przemysł 4.0. W realizowanych projektach wykorzystują swoje
umiejętności i ekspertyzę w obszarze projektowania oraz zarządzania architekturą IT. Uczestniczą również w projektach badawczo-rozwojowych na skalę europejską oraz nawiązują silne partnerstwa strategiczne z dostawcami różnych technologii oraz firmami programistycznymi, co pozwala im opracowywać innowacyjne rozwiązania dla swoich klientów, pomagając im w ten sposób budować przewagę konkurencyjną.

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2016


 

Nexpertis to warszawska (z centrum kompetencyjnym w Sopocie) firma świadcząca usługi IT dla  świadomych swoich potrzeb organizacji. Przede wszystkim to zgrany zespół inżynierów i praktyków, którzy sprawnie wykorzystują technologie informatyczne do optymalizacji procesów biznesowych.  Nexpertis zapewnia cały cykl projektowy od analizy wymagań po wdrożenie, utrzymanie i rozwój systemów.

 

Nexpertis specjalizuje się we wdrożeniach opartych o platformę SharePoint, systemach BPM, CRM oraz portfelowym zarządzaniu projektami. Świadczy również usługi konsultingowe i analityczne mające na celu podnoszenie jakości konkretnych rozwiązań i tworzenie dobrych praktyk.

 

Wartości Nexpertis:

  • Business first - Optymalizujemy procesy z myślą o biznesie klienta i wymiernych korzyściach
  • Tech balance - Technologia jest jednym z wielu narzędzi. Używamy jej tam gdzie to jest opłacalne
  • Micro-innovation - Wierzymy w codzienne małe innowacje, które dają prawdziwy postęp
  • Cooperate to success - Gdy zaczynamy współpracować stajemy się częścią zespołu klienta.

PCG Academia

Jasionka 954F, 36-002 Jasionka

+48 17 777 37 00

info@pcgacademia.pl

https://pcgacademia.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2021

WEBCON Premium Partner Logo

 

PCG Academia to wiodący dostawca i integrator rozwiązań IT dla uczelni w Polsce.

 

Stanowimy integralną część Public Consulting Group, globalnej firmy doradczej z Bostonu, która od 35 lat świadczy usługi doradcze i informatyczne dla klientów z sektora publicznego. W Polsce jesteśmy spółką siostrą firmy LIBRUS. Razem stanowimy największą grupę kapitałową w kraju, dostarczającą rozwiązania IT dla szkół na wszystkich etapach edukacji.

 

PCG Academia wspiera misję edukacyjną i naukową uczelni dostarczając rozwiązania w ramach dwóch niezależnych ekosystemów IT: Educloud i Sciencecloud. W naszej ofercie znajduje się kilkanaście niezależnych aplikacji, których autorem jest zarówno PCG Academia, jak i międzynarodowe grono partnerów produktowych, do których należą: amerykański Blackboard (kształcenie na odległość), norweska INSPERA (elektroniczne egzaminowanie) oraz polski WEBCON (elektroniczny obieg dokumentów).

 

PCG Academia pracuje z najlepszymi uczelniami w Polsce – od dużych publicznych uczelni tj. Uniwersytet Jagielloński, po topowe uczelnie niepubliczne tj. Akademia Leona Koźmińskiego. Razem z naszym partnerem strategicznym – Fundacją Rektorów Polskich, jesteśmy inicjatorem i organizatorem konferencji LUMEN – najchętniej uczęszczanego wydarzenia adresowanego do liderów szkół wyższych.

Sagitum

ul. Twardowskiego 9
35-302 Rzeszów

tel. +48 17 777 61 00

biuro@sagitum.pl

https://sagitum.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2017

 

Sagitum to dostawca profesjonalnych rozwiązań informatycznych dla biznesu. Firma świadczy kompleksowe usługi IT związane z wdrożeniem i eksploatacją systemów IT oraz doradztwem w zakresie kierunków rozwoju informatycznego organizacji.

 

Sagitum zapewnia swoim klientom bogaty wachlarz technologii Microsoft, rozwiązania serwerowe, komputerowe i sprzętowe oraz systemy bezpieczeństwa.

 

Firma oferuje platformę WEBCON BPS nie tylko jako samodzielne rozwiązanie dla firm chcących dynamicznie rozwijać wewnętrzne procesy biznesowe, ale również jako uzupełnienie systemów klasy ERP.

Obszar działalności: Austria, Niemcy

Rozpoczęcie współpracy: 2021

 

DCCS jest dostawcą rozwiązań IT dla biznesu i partnerem w zakresie cyfryzacji dla korporacji, dużych i średnich firm oraz dla sektora publicznego. Obszary działalności DCCS obejmują niestandardowe rozwiązania biznesowe, analitykę biznesową i cyfrowe platformy biznesowe. Dzięki szytym na miarę, gotowym na zmiany rozwiązaniom IT firma wspiera rozwój biznesu i przewagę konkurencyjną swoich klientów.

 

Firma specjalizuje się w digitalizacji procesów biznesowych, modernizacji istniejących aplikacji i integracji systemów. Dzięki profesjonalnemu doradztwu, sprawnemu wdrażaniu innowacyjnych, wysokiej klasy rozwiązań i nieustającemu wsparciu firma jest kompetentnym i niezawodnym partnerem na drodze ku cyfrowej transformacji.

ArchiDoc S.A.

02-235 Warszawa
Równoległa 4a
Poland

+48 22 595 40 45
+48 32 721 99 59

archidoc@archidoc.pl

http://archidoc.pl

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2013

 

ArchiDoc jest liderem wśród polskich firm oferujących usługi biznesowe z obszaru zarządzania dokumentami oraz obsługi back-office. Od ponad 20 lat firma specjalizuje się w usprawnianiu obiegu informacji, procesów obsługi klienta oraz wspieraniu firm w budowie i realizacji strategii "biura bez papieru", zastępując tradycyjne dokumenty elektronicznymi.

 

Firma oferuje kompleksowe usługi związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach:

  • obsługę kancelarii,
  • skanowanie, digitalizację oraz e-archiwum,
  • rejestrację danych w systemach klienta,
  • archiwizację dokumentów papierowych,
  • elektroniczny obieg dokumentów,
  • obsługę kadr i płac.

 

ArchiDoc świadczy usługi przy wykorzystaniu najnowszych technologii wspierających zarządzanie dokumentami. Funkcjonuje w środowisku zapewniającym bezpieczeństwo oraz integralność danych. Rozwiązania technologiczne udostępniane są w modelu Software as a Service (SaaS).

Innflow

ul. Bohdana Dobrzańskiego 1
20-262 Lublin

+48 516 010 889

https://innflow.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2020

Innflow Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijający się zespół pasjonatów z eksperckim doświadczeniem w dostarczaniu rozwiązań biznesowych dla klientów z różnych sektorów gospodarki. Założyciele spółki legitymują się wieloletnim stażem na stanowiskach merytorycznych, co pozwala im z powodzeniem realizować projekty dla firm produkcyjnych, instytucji publicznych oraz uczelni wyższych. Realizując wdrożenia zespół dąży do partnerskiej współpracy z Klientami. Firma posiada sprawdzone narzędzia, które pozwalają jej uzyskiwać pożądaną jakość i najlepsze efekty. W ofercie Innflow znajdują się: wdrożenia systemów BPM i cyfrowych portali dla pracowników, konsulting IT oraz kompleksowe realizacje związane z optymalizacją procesów biznesowych, współpraca z systemami z rodziny Microsoft Dynamics AX, a także produkty Comarch.

KPMG

ul. Inflancka 4 A
00-189 Warszawa
Polska

https://kpmg.com/pl/pl/home.html

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2021

KPMG wspiera przedsiębiorców na każdym etapie ich cyfrowej transformacji. KPMG w Polsce jest częścią globalnej organizacji niezależnych firm doradczo-audytorskich. Świadczymy usługi audytorskie i inne usługi poświadczające, usługi z zakresu doradztwa podatkowego, doradztwa biznesowego, transakcyjnego, technologicznego, księgowego oraz rachunkowego. Doświadczenie i wiedzę merytoryczną zdobyte podczas realizacji niezliczonych projektów wykorzystujemy wdrażając zaawansowane rozwiązania technologiczne. To potężny kapitał, który pozwala nam skutecznie cyfryzować biznes w Polsce.

 

Oferujemy usługi doradcze m.in. w zakresie IT, organizacji data-driven i chmury, RPA, systemów Business Intelligence, zaawansowanej analityki danych oraz AI, a także cyberbezpieczeństwa. Eksperci KPMG wykorzystują wszechstronną wiedzę biznesową i sektorową, aby skutecznie wdrażać rozwiązania technologiczne, które realnie poprawiają efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw i umożliwiają ich stabilny rozwój na konkurencyjnym rynku. Pracujemy zarówno dla międzynarodowych korporacji, dużych firm polskich oraz podmiotów z sektora MŚP ze wszystkich sektorów gospodarki.

Wszyscy Partnerzy:

Pokaż partnerów według kraju:

ISK Sp. z o. o.

ul. Pułaskiego 25
42-200 Częstochowa

+48 34 361 10 20

isk@isk.pl

https://isk.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2023

ISK to firma tworzona przez zespół specjalistów bazujący na ponad 28-letnim doświadczeniu, która pomaga Klientom budować przewagę konkurencyjną dzięki połączeniu technologii i biznesu. Misją firmy jest dostarczanie właścicielom i managerom z małych, średnich i dużych przedsiębiorstw praktycznej wiedzy i innowacyjnych systemów IT. ISK wspiera firmy w całym procesie – od określenia założeń projektu, przez wybór najlepszych rozwiązań, aż po implementację. Firma specjalizuje się w kompleksowym wdrażaniu systemów ERP, tworzeniu aplikacji na zamówienie, wdrażaniu unikalnych rozwiązań własnych takich, jak Nowoczesny Magazynowy System Informatyczny RapidWMS oraz implementacji elektronicznego obiegu dokumentów i aplikacji biznesowych za pomocą platformy low-code WEBCON BPS.

AROBS SYSTEMS SRL

https://arobs.com/

Obszar działalności: Rumunia

Rozpoczęcie współpracy: 2022

AROBS Systems SRL jest częścią grupy AROBS Transilvania Software – grupa AROBS.
Firma zaczęła swoją działalność w maju 2022, a już w listopadzie 2022 podpisała swój pierwszy rządowy kontrakt. Dziś, reprezentuje linię biznesową odpowiedzialną za wdrażanie usług sprzętowych i oprogramowania dla centralnych i lokalnych organów administracji publicznej. Głównymi docelowymi klientami firmy są instytucje centralnej administracji publicznej, takie jak Ministerstwo Pracy, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Zdrowia oraz ich podległe agencje.

 

AROBS Systems SRL posiada zespół specjalizujący się w dziedzinie zamówień publicznych, a jego kompetencje techniczne obejmują integrację systemów i technologii takich jak ORACLE, Microsoft, HP i DELL. Zespół, który składa się ze specjalistów ds. sprzedaży i architektów systemowych, jest uzupełniany zasobami Arobs Transilvania Software, czyniąc go wszechstronnym.

 

AROBS Transilvania Software SA  posiada 11 lokalnych i 8 międzynarodowych oddziałów, zatrudnia ponad 950 pracowników oraz ma ponad 70 partnerów w branży usług oprogramowania w Europie i Ameryce. Co więcej posiada ponad 10 000 klientów w Europie i Azji w ramach działalności związanej z produktami oprogramowania.

KPMG

ul. Inflancka 4 A
00-189 Warszawa
Polska

https://kpmg.com/pl/pl/home.html

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2021

KPMG wspiera przedsiębiorców na każdym etapie ich cyfrowej transformacji. KPMG w Polsce jest częścią globalnej organizacji niezależnych firm doradczo-audytorskich. Świadczymy usługi audytorskie i inne usługi poświadczające, usługi z zakresu doradztwa podatkowego, doradztwa biznesowego, transakcyjnego, technologicznego, księgowego oraz rachunkowego. Doświadczenie i wiedzę merytoryczną zdobyte podczas realizacji niezliczonych projektów wykorzystujemy wdrażając zaawansowane rozwiązania technologiczne. To potężny kapitał, który pozwala nam skutecznie cyfryzować biznes w Polsce.

 

Oferujemy usługi doradcze m.in. w zakresie IT, organizacji data-driven i chmury, RPA, systemów Business Intelligence, zaawansowanej analityki danych oraz AI, a także cyberbezpieczeństwa. Eksperci KPMG wykorzystują wszechstronną wiedzę biznesową i sektorową, aby skutecznie wdrażać rozwiązania technologiczne, które realnie poprawiają efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw i umożliwiają ich stabilny rozwój na konkurencyjnym rynku. Pracujemy zarówno dla międzynarodowych korporacji, dużych firm polskich oraz podmiotów z sektora MŚP ze wszystkich sektorów gospodarki.

DevTEC

devTEC sp. z o.o.
Związkowa 4
20-148 Lublin

+48 506 517 847

office@devtec.pl

http://www.devtec.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2023

DevTEC to zaawansowana technologicznie firma, dostarczająca nowoczesne rozwiązania z sektora IT. Doświadczenie firmy budowano poprzez realizację najbardziej wymagających projektów. Praktyczna wiedza na temat działalności przedsiębiorstw pozwala realizować projekty z sukcesami co potwierdzają liczne referencje od zadowolonych klientów.

DevTEC realizuje projekty w obszarach:

  • optymalizacji procesów biznesowych
  • digitalizacji firm
  • integracji systemów ERP (MS Dynamics D365/AX) z WEBCON
  • konsultingu IT
  • aplikacji dedykowanych
  • szkoleń

DevTEC realizuje projekty w branżach: budowlanej, automotive, produkcyjnej, finansowej, kosmetycznej i fitness. 

Advania

Tekniikantie 14,
FI-02150 Espoo, Finland

+358 (0)10 397 8000

sales.meteoriitti@valtti.com

https://www.advania.fi/

Obszar działalności: Finlandia

Rozpoczęcie współpracy: 2022

Advania jest jedną z wiodących firm IT w Europie Północnej. Firma działa we wszystkich krajach nordyckich oraz w Wielkiej Brytanii. Usługi Advanii obejmują całą architekturę IT, od sieci po usługi dla użytkowników końcowych i outsourcing IT.

 

Firma pomaga klientom w przechodzeniu na usługi w chmurze i budowaniu cyfrowych środowisk pracy. Advania Finland wdraża usługi end-to-end w zakresie Digital Workplace i Modern Work, wspierając pracowników swoich klientów w rozwoju i komunikacji. Dzięki wiodącym wykorzystaniu wiodących technologii Microsoft czy WEBCON BPS oraz kompleksowemu doradztwu, klienci Advanii zwiększają produktywność, lepiej zarządzają ryzykiem i wdrażają skuteczne strategie wzrostu w złożonym, hybrydowym środowisku pracy. Usługi obejmują projektowanie doświadczeń użytkownika końcowego, rozwój aplikacji biznesowych oraz usługi w chmurze.

Business Flow IT

ul. Hoża 86/410, 00-682 Warszawa, Polska

biuro@bflow.pl

https://businessflowit.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2022

Business Flow IT to pasjonaci rozwiązań informatycznych dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Jako zespół dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy branżowej do każdego wdrożenia podchodzi indywidualnie i dostosowuje system do procesów w danej firmie. Business Flow IT zapewnia usługi konsultingowe, projektowe, wdrożeniowe oraz serwisowe na najwyższym poziomie. Oferuje doradztwo w zakupie sprzętów, oprogramowania, analizę i wdrożenia rozwiązań IT oraz aktywnie wspiera swoich klientów podczas strategicznych decyzji odnośnie wyboru, utrzymania lub modernizacji systemów.

GISCOE (Pty) Ltd.

Building 1, Hazel Close 141 Witch-Hazel Avenue, Techno Park, Highveld, Pretoria, 0169

shine@giscoe.com

https://www.giscoe.com

Obszar działalności: RPA

Rozpoczęcie współpracy: 2022

Firma GISCOE (Pty) Ltd. z siedzibą w RPA powstała w 1989 roku. Specjalizuje się w dostarczaniu Geograficznych Systemów Informacji. Klientami GISCOE są zarówno jednostki administracji publicznej (lokalnej, wojewódzkiej i krajowej), jak i firmy świadczące usługi energetyczne i wydobywcze, komunalne, związane z leśnictwem oraz obsługą dróg i nieruchomości. GISCOE posiada bogate doświadczenie w wykorzystaniu technologii przestrzennych, ale również w projektowaniu i usprawnianiu procesów biznesowych w przedsiębiorstwach.

VSB Solutions GmbH

Bamberger Str. 10
96215 Lichtenfels

+49 9571 9501-0
+49 9571 9501-95

info@vsb.de

https://www.vsb.de/

Obszar działalności: Niemcy

Rozpoczęcie współpracy: 2016

 

 

VSB jest niemiecką firmą konsultingową w branży IT, działającą na rynku od 1988 roku. VSB z powodzeniem realizuje wdrożenia najnowszych rozwiązań informatycznych, między innymi z zakresu CRM, zarządzania jakością, obiegu dokumentów w firmie oraz szeroko rozumianej analityki biznesowej.

 

Jako specjaliści od efektywnego i innowacyjnego IT, VSB realizuje projekty kompleksowo, począwszy od fazy przygotowania i dogłębnej analizy potrzeb klienta, poprzez cały proces wdrożenia, aż po wsparcie po zakończeniu realizacji.

 

Firma współpracuje z czołowymi dostawcami rozwiązań IT.Wysoko wykwalifikowani eksperci VSB szybko reagują na dynamicznie zmieniające się warunki funkcjonowania na rynku usług IT.

Euvic Services

+48 22 39 08 721

bpm@euvic.eu

https://services.euvic.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2022

Ponad 4500 pracowników i 17 lat doświadczenia czynią z nas dużą firmę. Jednak mimo upływu czasu i stale rosnącego portfolio klientów, wciąż jesteśmy firmą z duszą. Realizujemy naszą wizję prężnie działającej firmy „z ludzką twarzą” współtworzonej przez #theGoodPeople – dobrych ludzi i świetnych specjalistów, tworzących dobre oprogramowanie. To właśnie zaangażowanie we własny rozwój, a tym samym w rozwój i sukces klienta, czyni nas godnym zaufania Partnerem IT.

 

Znajomość najlepszych praktyk biznesowych oraz chęć dzielenia się posiadanym doświadczeniem i wiedzą zawsze pozwalały nam tworzyć innowacyjne, elastyczne i skalowalne rozwiązania dla przedsiębiorstw z całego świata, niezależnie od ich wielkości czy branży.

 

WEBCON BPS i Low-Code development to odpowiedź na wyzwania związane z prowadzeniem działalności biznesowej. To odpowiednie rozwiązanie dla każdej firmy, która zna swoje cele i chce się rozwijać. Oferujemy opłacalne kosztowo usługi w zakresie opracowywania i wdrażania procesów biznesowych na zamówienie, w skład których wchodzą: analiza biznesowa, development, wdrożenia, integracje, testy oraz project management.

 

Jako odpowiedzialny partner w egzekwowaniu strategii cyfrowej transformacji skupiamy się nie tylko na realizacji własnych celów, ale przede wszystkim na sukcesie naszych klientów. Dzięki kompleksowemu wsparciu IT trzymamy rękę na technologicznym pulsie, wspierając rozwój przedsiębiorstw i pomagając im budować przewagę konkurencyjną. Szukamy nisz, wychodzimy poza utarte schematy, stosujemy najlepsze praktyki. Wszystko po to, aby dzięki technologii kreować wartość biznesu.

 

Gwarantujemy pełną gotowość, zarówno technologiczną jak i biznesową, do dostosowania się do zmiennych warunków rynkowych, ekonomicznych i społecznych. Jesteśmy gotowi przejąć pełną odpowiedzialności za technologię – po to, aby nasi klienci mogli całkowicie skupić się na realizacji unikalnej strategii swojego biznesu.

XPLUS S.A.

02-801 Warszawa
Pulawska 435 A

+48 22 295 02 50

biuro@xplus.pl

http://www.xplus.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2013

Jeden z największych partnerów Microsoft - XPLUS S.A. działa na rynku ponad 10 lat, świadcząc usługi produkcji oprogramowania oraz wysokospecjalizowane wdrożenia systemów informatycznych, a także doradztwo biznesowe. Dostarcza kompleksowe usługi, w skład których wchodzą doradztwo strategiczne oraz wdrożenia systemów informatycznych. Stosowane przez XPLUS metody zapewniają, że projekt wdrożenia wykazuje realny wzrost wskaźników jakościowych oraz poprawę organizacyjną.

 

W swojej ofercie XPLUS S.A. posiada kompleksowe rozwiązania informatyczne wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem. Należą do nich:

  • Microsoft Dynamics AX,
  • Microsoft Dynamics CRM,
  • EPM,
  • SharePoint,
  • QlikView.

 

Oferta firmy obejmuje wdrożenie systemu w oparciu o sprawdzoną metodykę Microsoft Sure Step, łączącą w sobie wieloletnie doświadczenia zdobyte w trakcie realizacji wielu udanych projektów wdrożeniowych z uznanymi standardami europejskimi.

 

XPLUS to także:

  • spółka notowana na rynku NewConnect,
  • kompleksowe podejście: doradztwo strategiczne, projektowanie, wdrażanie, wspieranie rozwoju i eksploatacji rozwiązań,
  • certyfikowany zespół wdrożeniowy,
  • kilkudziesięciu specjalistów z certyfikatami Microsoft, PMI, Prince,
  • indywidualne podejście do Klienta,
  • usługi (audyty, szkolenia, doradztwo) związane z metodykami zarządzania projektami,
  • pełna referencyjność wdrożeń
  • czołowy dostawca zintegrowanych systemów informatycznych,
  • członek Microsoft Dynamics President’s Club,
  • Złoty Partner firmy Microsoft,
  • Partner Roku 2012 Microsoft Dynamics

Obszar działalności: Szwajcaria

Rozpoczęcie współpracy: 2017

Szwajcarska firma Nexplore AG z pasją tworzy, integruje i obsługuje solidne, nowoczesne rozwiązania IT od roku 1999. Zespół Nexplore składa się z doświadczonych konsultantów, developerów i inżynierów, którzy wspólnie dążą do efektywnego spełnienia potrzeb biznesowych klientów i ułatwiania im codziennej pracy.

 

Korzystając z rozwiązań firmy Nexplore, firmy mogą zarządzać danymi, informacjami i wiedzą w sposób spersonalizowany i ekonomiczny, optymalizując współpracę zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy i wchodząc płynnie w erę cyfrową i mobilną.

Dolphin IT Solutions (UK) Ltd.

Unit 104, Austen House, Station View, Guildford, Surrey, GU14AR

+44 (0) 203 6952848

andy@consultdolphin.com

http://www.consultdolphin.com

Obszar działalności: Wielka Brytania

Rozpoczęcie współpracy: 2016

 

Dolphin Networks to niewielki zespół doświadczonych konsultantów i programistów SharePoint, z siedzibą w Guildford, który od 2003 roku rozwijał się równolegle z kolejnymi wersjami SharePoint. Firma realizuje wszystkie poziomy projektów SP, niezależnie od profilu działalności i często bardzo zróżnicowanych wymagań i oczekiwań swoich klientów.

 

Dolphin Networks zapewnia profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie wszystkim swoim klientom, niezależnie od ich wielkości.  Nic nie motywuje zespołu bardziej niż wyzwanie, jakim jest dostarczanie projektów SharePoint i Business Intelligence całkowicie dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów.

 

SharePoint ciągle ewoluuje, więc my również. Nieprzerwanie rozwijamy swoje kompetencje i znajomość tego tak bardzo zróżnicowanego produktu, aby dostarczać swoim klientom konkretną wartość i wiedzę ekspercką. Wybraliśmy WEBCON BPS jako narzędzie, dzięki któremu zapewniamy klientom rozwiązania do Zarządzania Procesami Biznesowymi. Dzięki łatwości użycia oraz szybkości dostarczania aplikacji mamy pewność, że oferujemy swoim klientom najwyższej jakości usługi - Andy Taylor, Solutions Architect / Developer, Dolphin Networks UK Ltd.

Get IT Dan sp. z o.o.

ul. W. Sieroszewskiego 12/3
81-376 Gdynia

+ 48 58 727 92 22

biuro@getitdan.pl

https://getitdan.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2021

GET IT DAN to partypacyjna spółka doradcza oferująca kompleksowe wsparcie klientów w ramach:

  • transformacji biznesu w oparciu o nowe technologie,
  • doradztwa w zakresie procesów biznesowych oraz szeroko rozumianego IT,
  • outsourcingu zarządzania projektami informatycznymi (PM&PMO),
  • ekspertyz dziedzinowych, analiz biznesowych oraz systemowych,
  • nadzoru nad wdrożeniami systemów informatycznych (tzw. inwestor zastępczy),
  • wdrożeń systemów (m.in. BPS Webcon, Redmine, IFS Clevest),
  • tworzenie oprogramowania dedykowanego (development).

Firma specjalizuje się w systemach dziedzinowych klasy: GIS, EAM, WFM, SCADA, ADMS, Billing, CRM, E-commerce, DMS, ECM oraz systemach wsparcia wdrożenia (zarządzanie programami/projektami, cyklem wytwórczym IT, testami, e-learning).

 

W ramach wdrożeń BPS WEBCON oferuje nie tylko doświadczenie i kompetencje konsultantów w tworzeniu, wdrażaniu oraz utrzymywaniu aplikacji opartych o elektroniczne obiegi dokumentów, ale także wsparcie wynikające z:

  • wiedzy branżowej,
  • najlepszych praktyk z obszaru modelowania i optymalizacji procesów biznesowych.

Fellowmind

Rosenørns Allé 1
1970 Frederiksberg C København

+45 82 32 32 32

info@fellowmind.dk

https://www.fellowmindcompany.com/da-dk/

Obszar działalności: Dania

Rozpoczęcie współpracy: 2020

Fellowmind Dania to zaufany partner na drodze ku cyfrowej transformacji wielu organizacji działających w różnych branżach. Celem firmy jest pomoc w usprawnianiu procesów biznesowych poprzez wdrażanie najnowszych technologii. Pracownicy firmy szczegółowo zagłębiają się w szczegóły branży, w której działają jej klienci – tak, by w pełni zrozumieć ich potrzeby, problemy i szanse, po które mogą sięgnąć.

Smarter Consulting

15621 West 87th Street Parkway, #108
Lenexa
Kansas 66219
United States

(913) 210-0615

https://smarter-consulting.com/

Obszar działalności: USA

Rozpoczęcie współpracy: 2020

Smarter Consulting zajmuje się wdrażaniem technologii IT w organizacjach. Firma oferuje wsparcie w zakresie zarządzania procesami, tworzenia strategii i planowania, zarządzania aplikacjami, szkoleń dla użytkowników, coachingu i mentoringu, tworzy również niestandardowe rozwiązania programistyczne. Częścią oferty jest outsourcing usług i personelu. Firmą kieruje Sharon Weaver, certyfikowany analityk oraz trener metodologii Agile – Lean Six Sigma Black Belt. Sharon posiada liczne certyfikaty Microsoft i jest zapraszana jako ekspert na kongresy dotyczące technologii w biznesie na całym świecie.

SYNERGY

Westport, Connecticut (HQ)
55 Greens Farms Road
Westport CT 06880

+1 800 930 4771

askme@synergyonline.com

https://www.synergyonline.com/

Obszar działalności: USA, Singapore and Australia

Rozpoczęcie współpracy: 2020

Synergy od 25 lat dostarcza firmom na całym świecie narzędzia IT, które pozwalają im osiągać lepsze wyniki biznesowe i pracować efektywniej. Swoich klientów wspierają wieloletnim doświadczeniem we wdrażaniu i utrzymywaniu nowoczesnych rozwiązań, oraz pomagają organizacjom odnaleźć się w ciągle zmieniającym się świecie nowych technologii.

Bright Partners

Bright Partners
Palácio Sotto Mayor - IDEA Space
Av. Fontes Pereira de Melo, 16
1050-121 Lisboa - Portugal

+351 213 712 660

http://www.brightpartners.com/

Obszar działalności: Portugalia

Rozpoczęcie współpracy: 2020

Bright Partners to firma konsultingowa, wspierająca firmy w osiąganiu celów biznesowych poprzez doradztwo oraz wdrażanie kompleksowych rozwiązań IT. Zakres usług obejmuje analizę, projektowanie, rozwój, wdrażanie i utrzymywanie narzędzi. Głównym obszarem specjalizacji jest optymalizacja zarządzania projektami oraz zarządzania procesami biznesowymi. Firma jest certyfikowanym partnerem Microsoft (Microsoft Gold Partner).

ENCORSA

Rumunia: Plaza Romania Offices, 26th Timisoara street, 1st floor, District 6, Bucharest >>> https://encorsa.ro/

Hiszpania: Calle Brujula 13, Torrejón de Ardoz, Madrid, 28850 >>> https://encorsa.es/

RO: +40 766 372 356, ES: +34 634.000.044

sales@encorsa.com

https://encorsa.ro/

Obszar działalności: Rumunia, Hiszpania

Rozpoczęcie współpracy: 2019

 

Zlokalizowana w sercu Rumunii oraz w Hiszpanii, Encorsa jest firmą tworzoną przez przedsiębiorców i inżynierów, zarówno o bogatym doświadczeniu, jak również młodych, utalentowanych specjalistów, którzy wierzą w kreowanie lepszego jutra dzięki nowym technologiom. Konsultanci Encorsy stawiają na pierwszym miejscu zrozumienie potrzeb biznesowych klientów i dzięki odpowiednio dobranym rozwiązaniom technologicznym zbliżają firmy do sukcesu.

STA Solutions

Obszar działalności: kraje bałtyckie

Rozpoczęcie współpracy: 2020

STA Solutions to firma konsultingowa działająca w branży IT, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań informatycznych małym i średnim przedsiębiorstwom z krajów bałtyckich. Swoim klientom towarzyszą na każdym etapie realizowanych projektów: od planowania, przez wdrożenie systemu, aż po jego późniejsze utrzymanie i support.

BPM Power

Obszar działalności: Holandia

Rozpoczęcie współpracy: 2021

Konica Minolta Business Solutions Poland

ul. Krakowiaków 44
02-255 Warszawa

+48 (22) 560 33 00

info@konicaminolta.pl

http://www.konicaminolta.pl

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2017

 

 

Konica Minolta to globalny dostawca kompleksowych rozwiązań i usług IT, optymalizujących procesy biznesowe związane z zarządzaniem dokumentami. Firma specjalizuje się w doradztwie biznesowym, oferując szereg wiodących na świecie systemów druku.

 

Konica Minolta jest liderem w branży, regularnie inwestuje w badania i rozwój, wyznaczając przy tym wysokie standardy na rynku. W celu zapewnienia kompleksowego podejścia do przetwarzania dokumentów, Konica Minolta nieustannie rozszerza ofertę związaną z zaawansowanym zarządzaniem dokumentami.

 

Elastyczność i pełna skalowalność rozwiązań zapewnia możliwość ich dostosowania do potrzeb firmy oraz zapewnia obsługę na każdym etapie z cyklu obiegu dokumentu - począwszy od skanowania, przez obieg dokumentów, aż do ich archiwizacji.

 

TTMS S.A.

Ul. Pawia 55
01-030 Warszawa

+48 609 99 11 35

https://ttms.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2022

TTMS S.A. to spółka działająca w grupie kapitałowej Transition Technologies. Wierzymy, że procesy mogą być tak proste, jak to tylko możliwe, ale nie prostsze, dlatego specjalizujemy się w prowadzeniu projektów transformacji cyfrowych.


Dostarczamy szeroko pojęte usługi IT, które uwalniają potencjał Twojego biznesu, dostarczając szybciej lub efektywniej, czyniąc go bardziej rentownym.

TTMS wdraża najnowocześniejsze i najbardziej pożądane rozwiązania światowych liderów IT, miedzy innymi związane z transformacją cyfrową w obszarze sprzedaży i marketingu online, przetwarzaniem w chmurze czy bezpieczeństwem informacji. W ramach świadczenia usług na rzecz klientów Spółka korzysta z zaawansowanych rozwiązań obejmujących m.in. platformę Salesforce, platformę Adobe Experience Manager czy rozwiązania chmurowe Microsoft oraz platformę WEBCON BPS.

 

TTMS koncentruje swoją działalność na rynku międzynarodowym i sektorach, które wymagają wysokich kompetencji w obszarze świadczonych usług IT, takich jak: sektor farmaceutyczny i medyczny, przemysł, sektor edukacyjny oraz zbrojeniowy czy kosmiczny.

 

Główne obszary działania TTMS S.A.:

  • Projektowanie, wdrażanie systemów obiegów spraw i dokumentów, automatyzacja i optymalizacja procesów oraz integracja aplikacji w oparciu o WEBCON BPS
  • Projektowanie oraz rozwój aplikacji dla biznesu w technologiach PowerApps, PowerAutomate, .NET, aplikacji w Microsoft Teams
  • Analityka biznesowa w oparciu o Microsoft PowerBI, Azure oraz hurtownie Snowflake
  • Migracje i integracje systemów – migracje Linux/Open Source do Microsoft Exchange/SharePoint, migracje Exchange on-prem do Office 365/hybrid
  • Sprzedaż licencji w programie Microsoft CSP, doradztwo licencyjne
  • Body leasing, team leasing, manager services – uzupełnienie zespołów developerskich u Klientów

TTMS S.A. w liczbach:

  • 7 kompetencji Gold w Microsoft
  • Ponad 700 pracowników
  • Ponad 3000 pracowników w całej grupie Transition Technologies
  • Biura we wszystkich strefach czasowych – od USA do Australii

CONTMAN Sp. z o.o.

+48 61 653 90 00

info@contman.pl

https://www.contman.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2021

CONTMAN jest polską firmą z ponad 20 letnią historią tworzenia najlepszych rozwiązań klasy Enterprise Content Management (ECM). Są liderem w dziedzinie doradztwa i wdrażania rozwiązań z obszaru cyfryzacji dokumentów, elektronicznej archiwizacji i obiegu dokumentów.

 

Zmieniają tradycyjne dokumenty, procesy biznesowe i podpisy na elektroniczne. Pomagają swoim klientom przejść do świata cyfrowego w zakresie dokumentów i procesów. Doradzają i wdrażają procesy biznesowe w działach sprzedaży, HR, finansach i księgowości, obsługi klienta i backoffice dla średnich i duży przedsiębiorstw oraz instytucji.


Ich kompetencje i doświadczenie zostały potwierdzone licznymi referencjami z takich branż jak: handel i dystrybucja, transport i logistyka, finanse i bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja i media, energetyka i utilities.

Infomex

ul. Wesoła 19b
34-300 Żywiec

+48 (33) 475 11 11

biuro@infomex.pl

https://www.infomex.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2021

Infomex to spółka z polskim kapitałem, która od ponad 25-ciu lat wspiera transformację cyfrową dużych organizacji oraz firm z sektora MŚP dostarczając dedykowane aplikacje biznesowe. Doświadczona kadra programistów, analityków, inżynierów i wdrożeniowców jak również zespół R&D, ServiceDesk działający 24/7/365 oraz własne Data Center sprawiają, że Infomex realizuje najbardziej złożone projekty teleinformatyczne. Spółka specjalizuje się w obsłudze firm z branży finansowej, FMCG oraz produkcji. Do grona jej klientów należą m.in. GPW S.A., Alior Bank S.A., Grupa Żywiec S.A., eObuwie S.A., Mieszko S.A., Valeo czy ZF Friedrichshafen.

 

Specjalizacje Infomex obejmują:

  • Projektowanie, wdrażanie oraz integrację aplikacji w oparciu o BPM WEBCON
  • Projektowanie oraz rozwój dedykowanych aplikacji biznesowych w technologiach .NET, .NET MVC, Python, Django, PHP, Drupal, HTML, CSS, JavaScript, iOS, MS SQL, mySQL, Oracle, MS Sharepoint, Docker, Kubernetes
  • Automatyzację procesów – obiegi dokumentów DMS, wsparcie procesów biznesowych BPM, dedykowane systemy CRM
  • Usługi analityczne i doradcze z zakresu IT
  • Migracje i integracje systemów – migracje Lotus Notes/Domino do Microsoft Exchange/SharePoint, integracje Microsoft Project Server z MS SharePoint
  • Body leasing, team leasing – wzmocnienie potencjału zespołu developerskiego Klienta

 

Infomex w liczbach:

  • Ponad 25 lat doświadczenia
  • Blisko 5000 klientów
  • 100 doświadczonych pracowników
  • 5 lokalizacji: Gdańsk, Katowice, Warszawa, Wrocław, Żywiec

7Technology Sp. z o.o.

+48 65 615 78 00

info@7technology.pl

http://www.7technology.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2014

 

7Technology jest firmą informatyczną zatrudniającą ponad pięćdziesięciu specjalistów, którzy od kilkunastu lat biorą udział w projektach IT w kraju i za granicą. Od początku swej działalności 7Technology skupiało się głównie na wdrożeniach oprogramowania klasy ERP, MES oraz outsourcingu w zakresie usług IT. Wachlarz usług został uzupełniony o tematy technologiczne - administracja, hosting oraz web technologie.

 

Na podstawie uznanych rozwiązań, firma zbudowała autorskie produkty i kompetencje, pozwalające na efektywną realizację wdrożeń w przedsiębiorstwach różnego typu. Obecnie firma 7Technology współpracuje z przedsiębiorstwami na terenie kraju jak i za granicą, w Niemczech i na Ukrainie. Zakres usług proponowanych przez firmę jest przede wszystkim wynikiem analizy potrzeb klientów oraz strategii rozwoju naszej grupy w kierunku nowych technologii.

 

Ponadto poza sferą wsparcia informatycznego firm w ofercie 7Technology znajduje się szeroki wachlarz wszelkiego rodzaju technologii informatycznych. Firma realizowała projekty infrastrukturalne z zakresu różnorodnych technologii. Specjalizuje się w technologiach systemowych, bazodanowych oraz komunikacyjnych firmy Microsoft®. Firma buduje także sieci lokalne, rozległe oraz WiFi w oparciu o rozwiązania światowego lidera, firmy Juniper®.Obecnie w ramach usług serwisowych 7Technology obejmuje wsparciem ponad 30 podmiotów, w których każdego dnia wspiera ponad 1500 użytkowników.

APN Promise S.A.

ul. Domaniewska 44a
02-672 Warszawa

+48 22 355 16 00

promise@promise.pl

https://www.promise.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2017

APN PROMISE to dostawca rozwiązań informatycznych dla dużych i średnich przedsiębiorstw, administracji publicznej, instytucji edukacyjnych oraz służby zdrowia.

 

Firma oferuje zarówno rozwiązania zbudowane w oparciu o oprogramowanie i sprzęt znanych, sprawdzonych producentów, jak i usługi własne. Specjalizuje się zwłaszcza w dostarczaniu rozwiązań w obszarach infrastruktury 

 

podstawowej, zarządzania usługami IT, produktywności biznesowej, analizy i prezentacji danych oraz infrastruktury sieciowej. APN PROMISE jest autoryzowanym dostawcą rozwiązań (Licensing Solution Provider, LSP) firmy Microsoft.

Kompas Xnet

1000 Ljubljana
Stegne 7
Slovenia

+386 1 5136 990
+386 1 5136 999

info@kompas-xnet.si

http://www.kompas-xnet.si/

Obszar działalności: Słowenia

Rozpoczęcie współpracy: 2013

Kompas Xnet jest jedną z wiodących firm w sektorze świadczenia usług informatycznych w Słowenii. Jako certyfikowany Partner Microsoft, Kompas korzysta głównie z technologii oferowanych przez Microsoft.

 

Poza centrum szkoleniowym firma oferuje także szeroki wachlarz usług IT, tj.:

  • Rozwiązania infrastrukturalne (migracje, upgrade’y, wirtualizacje)
  • Tworzenie aplikacji biznesowych i webowych, stron internetowych, aplikacji na urządzenia mobilne
  • Usługi SharePoint (implementacje, aktualizacje, customizacje)
  • Testy
  • Business Intelligence

 

Od 2001 roku Kompas Xnet jest certyfikowanym Partnerem Microsoft o kompetencjach Learning Solutions. Firma oferuje oficjalne kursy Microsoftu oraz inne programy z zakresu IT, realizowane najwyższym możliwym poziomie, zarówno w zakresie podstawowych jak i wysoko zaawansowanych zagadnień.

 

Zaangażowanie oraz jakość oferowanych usług zaowocowały przyznaniem certyfikatu jakości ISO 9001 w roku 2000. Kompas nieustannie inwestuje w kompetencje swoich specjalistów, obecnie pracownicy firmy mogą poszczycić się następującymi tytułami: MVP (x5), Specjalista SharePoint (x4), Specjalista SQL i BI (x3), MCM.

 

Od 2010 roku Kompas Xnet jest organizatorem konferencji SharePoint Days – największego wydarzenia skupiającego developerów, specjalistów i konsultantów platformy Microsoft SharePoint w Słowenii.

Objectway S.p.A.

Via G. da Procida, 24
20149 Milan
Italy

+39 (02) 89800 1
+39 (02) 89800 285

http://www.objectway.it/

Obszar działalności: Włochy

Rozpoczęcie współpracy: 2015

Objectway Financial Software jest liderem we Włoszech i jednym z większych graczy na rynku europejskim w opracowywaniu i wdrażaniu platformy i oprogramowania do zarządzania inwestycjami dla branży usług finansowych.

 

Firma ma swoje odziałay we Włoszech, Belgii i Wielkiej Brytanii. Objectway obsługuje ponad 100.000 specjalistów inwestycyjnych w 14 krajach i prowadzi działalność na trzech kontynetach.

 

Objectway współpracuje z takimi fimrami jak Barclays, UniCredit czy Citi.

Obszar działalności: Niemcy

Rozpoczęcie współpracy: 2019

Hohenstein Yates & Cooper is a consulting agency for effectiveness and innovation in Berlin and Wiesbaden.


Core competencies include process analysis and optimization, process design, processautomation, validation & verification, qualitymanagement, and systematic innovation.


Since Hohenstein Yates & Cooper follows a holistic approach, work is not done after analysis and consulting. Customers are also supported and assisted in implementing solutions to maximize their benefits.


Customers are mid-size to very large companies from the automotive development, financial and public sector.

Obszar działalności: Wielka Brytania

Rozpoczęcie współpracy: 2019

Założona w 2017 roku, Qaixen jest firmą konsultingową, doradzającą w zakresie kreowania i usprawniania nowoczesnych miejsc pracy dzięki nowym technologiom. Ich nazwa jest alternatywnym sposobem zapisania słowa Kaizen, które oznacza japońską filozofię biznesową, polegającą na ustawicznym polepszaniu procesów zarządzania i produkcji na wszystkich szczeblach organizacji. Qaixen dba nie tylko o najwyższą jakość oraz ciągłe ulepszanie własnego biznesu, ale przede wszystkim biznesu swoich klientów. Właśnie dlatego ich slogan został zbudowany w oparciu o tę filozofię – Ulepsz, Powtórz.

Innotion

Łucka 2/4/6 lok. 54
00-845 Warszawa

+48 533 35 35 94

biuro@innotion.pl

http://www.innotion.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2019

Innotion to firma z wieloletnim doświadczeniem w wytwarzaniu dedykowanego oprogramowania, wdrożeniach systemów elektronicznego obiegu dokumentów i świadczeniu usług outsourcingowych. Zrealizowaliśmy z sukcesem ponad 200 projektów dla największych firm w Polsce. Naszym celem jest świadczenie usług najwyższej jakości, dlatego ludzie z którymi współpracujemy to starannie dobrani profesjonaliści, którzy mają szeroką wiedzę techniczną i unikalne doświadczenie biznesowe.

 

Specjalizujemy się we wdrożeniach specjalistycznych systemów dla branży budowlanej, logistycznej i produkcyjnej w obszarach:

  • zarządzanie budowami
  • BHP
  • audyty
  • rejestracja i automatyczna analiza danych czasów pracy
  • integracje systemów 
  • automatyzacja i optymalizacja procesów

Grupa COSMO CONSULT

Schöneberger Str. 15
Berlin

+49 30 343815188

https://de.cosmoconsult.com/

Obszar działalności: Niemcy, globalnie

Rozpoczęcie współpracy: 2020

Grupa COSMO CONSULT jest jednym z wiodących, globalnych dostawców rozwiązań Microsoft dla branż oraz kompleksowych produktów tej firmy. Przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 1200 pracowników w 42 biurach na na całym swiecie. Grupa zajmuje się doradztwem oraz wdrożeniami oprogramowana, dostarczając najnowocześniejsze rozwiązania wspierające wszystkie procesy biznesowe w firmie – od pierwszego kontaktu z klientem, po obsługę posprzedażową. Klientami grupy są głównie firmy z obszaru produkcji kontraktowej i procesowej, handlu, budownictwa oraz usług.

 

Współpracując ze znanymi partnerami biznesowymi w branżach, COSMO CONSULT zapewnia wsparcie dla organizacji w procesie cyfrowej transformacji i opracowuje przyszłościowe rozwiązania w zakresie automatyzacji i wymiany danych w produkcji, w ramach Przemysłu 4.0. Realizując te zadania, firma czerpie z szerokiego portfolio oprogramowania. Obejmuje ono systemy planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), rozwiązania do gromadzenia i analizy danych, zarządzanie relacjami z klientami (CRM), wspierające administrację, narzędzia do pracy zespołowej, zarządzanie dokumentami i internet rzeczy (IoT).

 

Portfolio rozwiązań programistycznych uzupełnione jest o szeroki zakres usług doradczych. Gwarantuje to, że wdrożone oprogramowanie oraz rozwiązania z obszaru cyfrowej transformacji staną się integralną częścią firmy i będą stymulować jej rozwój. Z rozwiązań COSMO CONSULT korzystają zarówno tradycyjne średnie firmy, jak i duże międzynarodowe korporacje, a także innowacyjne start-upy z branży e-commerce.

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2020

 

GoNextStage to firma, która wspiera transformację cyfrową w dużych organizacjach. Firma dostarcza wiedzę i kompetencje w zakresie cyfryzacji i optymalizacji procesów biznesowych oraz dba o skuteczną adaptację użytkowników do nowych rozwiązań.

GoNextStage to firma zbudowana przede wszystkim w oparciu o doświadczony zespół konsultantów biznesowych oraz IT, specjalizujących się w obszarach BPM, ECM, EOD i low-code. Przewagą konkurencyjną organizacji jest ogromne doświadczenie zdobyte przy realizacji wielu projektów transformacyjnych w różnych branżach.

TETA

ul. Powstanców Ślaskich 7a
53-332 Wrocław

+48 607 720 259

kontakt@unit4.com

https://teta.unit4.com/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2020

Unit4 Polska dostarcza nowoczesne rozwiązania ERP/HR zorientowane na potrzeby ludzi, które automatyzują bieżącą pracę i podnoszą efektywność całej organizacji. Wspomagają zarządzanie w przedsiębiorstwach z najważniejszych gałęzi gospodarki. Elastyczna struktura pozwala na dostosowanie do indywidualnych potrzeb organizacji z każdej branży. Firma posiada ponad 30-letnie doświadczenie na rynku oprogramowania HR oraz ERP, dzięki czemu jest liderem w dostarczaniu rozwiązań informatycznych dla dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.

 

Oferowane przez nas rozwiązania sprzedawane są pod marką TETA.

 

TETA - marka należąca do Unit4 Polska, pod którą sprzedawane są oferowane przez firmę rozwiązania, funkcjonuje na rynku od 1987 roku. Od początku istnienia misją przedsiębiorstwa jest tworzenie innowacyjnych systemów informatycznych wspierających rozwój dużych i średnich firm i instytucji w całej Polsce.

 

Unit4 Polska jest jedyną w Polsce firmą z tak szeroką ofertą modeli współpracy. Dostarcza zarówno usługi BPO w obszarze HR, jak również system ERP/HR dostępne w modelach „in-house” oraz SaaS. Daje to możliwość łatwej zmiany modelu współpracy w przyszłości w najkrótszym czasie, w najniższych kosztach i bez konieczności zmiany narzędzia systemowego.

Daleto

Al. Najświętszej Maryi Panny 39/41/20
42-202 Częstochowa

+48 609 893 302

kontakt@daleto.pl

https://daleto.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2020

Daleto to firma specjalizująca się w dostarczaniu oprogramowania dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Specjalizujemy się w tworzeniu rozwiązań informatycznych, procesów biznesowych i obiegów dokumentów głównie dla działów HR, Księgowość, Kadry, IT, Outsourcing, Produkcja (automotive) oraz CRM. W swoim portfolio posiadamy już ponad 100 zautomatyzowanych procesów biznesowych. Jesteśmy pasjonatami IT, dla których nie ma rzeczy niemożliwych. Zwinne podejście do wyzwań, przygotowania PoC, wdrożeń i bardzo bliska współpraca z klientem na każdym etapie projektu, pozwala nam stosować coś, co sami nazywamy „Agile do kwadratu”.

Lizard

ul. Bukowińska 22/200
02-703 Warszawa

22 472 40 10

https://lizard.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2023

Lizard Sp. z o.o. Sp. komandytowa to nowoczesny integrator systemów informatycznych. Działamy od 25 lat i skutecznie budujemy kompetencje i doświadczenie. Naszymi mocnymi stronami są:

wdrożenia aplikacji, procesów i obiegów Webcon, Integracja systemu Webcon z innymi systemami zewnętrznymi typu ERP, CRM i inne. Bardzo dobrze czujemy się w integracji z rozwiązaniami systemów Manage Engine w tym Service Desk Plus. Mamy duże doświadczenia w integracji systemów Microsoft365, Microsoft Azure i Platformy Power Platform oraz SharePoint. Nasze rozwiązania oparte są o bezpieczną infrastrukturę opartą na Cisco, Sophos, Fortinet, Mikrotik, dysponujemy Datacenter365.pl w Warszawie, gdzie możemy umieścić wszelkie zasoby potrzebne do utrzymania infrastruktury Webcon.

 

Naszą najmocniejszą stroną są inżynierowie, certyfikowani, wykształceni, doświadczeni. Proponujemy także stałą współpracę i opiekę na poziomie administracji systemów IT oraz Webcon i servicedesk oraz helpdesk dla naszych klientów na terenie całej Polski oraz UE i UK.

ETA2U

Gh. Dima Str. 1, 300079 Timisoara, Romania

office@eta2u.ro

https://www.eta2u.ro/

Obszar działalności: Rumunia

Rozpoczęcie współpracy: 2021

ETA2U jest wiodącym integratorem kompleksowych rozwiązań IT w Rumunii i jedną z najbardziej certyfikowanych firm w obszarze usług IT w kraju. Są obecni na rynku od ponad 28 lat i przez ten czas zdobyli renomę firmy wybitnie skutecznej we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych w
organizacjach.

 


Inwestując w zasoby ludzkie i stale podążając za trendami na rynku IT, wierzą, że technologia może znacznie usprawnić procesy biznesowe i poprawić jakość życia. W ich ofercie znajdują się usługi z zakresu cyfryzacji biznesu, z naciskiem na IoT i Przemysł 4.0. W realizowanych projektach wykorzystują swoje
umiejętności i ekspertyzę w obszarze projektowania oraz zarządzania architekturą IT. Uczestniczą również w projektach badawczo-rozwojowych na skalę europejską oraz nawiązują silne partnerstwa strategiczne z dostawcami różnych technologii oraz firmami programistycznymi, co pozwala im opracowywać innowacyjne rozwiązania dla swoich klientów, pomagając im w ten sposób budować przewagę konkurencyjną.

Connexion

2nd Floor, 56 Queens Road, Reading, RG1 4AZ, UK

+44 (0) 118 9209600

info@connexion.co.uk

https://www.connexion.co.uk/

Obszar działalności: UK

Rozpoczęcie współpracy: 2020

Connexion to firma świadcząca usługi IT, która wspiera MŚP w rozwoju biznesu, wprowadzaniu innowacji i obniżaniu kosztów, dzięki wykorzystaniu potencjału nowych technologii.

Ich celem jest sprawić, aby rozwiązania IT wdrażane w firmach były nie tylko skutecznymi narzędziami, pozwalającymi na co dzień realizować podstawowe procesy, ale umożliwiały optymalizację efektywności i wzrost wydajności całej organizacji. Dzięki skutecznemu wykorzystaniu zasobów IT, pomagają firmom realizować nowe modele biznesowe i budować przewagę konkurencyjną na rynku.

 

Z siedzibą w Reading, Connexion dał się poznać jako firma umożliwiająca lokalnym organizacjom w pierwszej kolejności uporządkowanie swojej architektury IT, a następnie gwarantująca wsparcie i konsulting w celu dalszego realizowania strategii cyfrowej transformacji.

MicroNova

Unterfeldring 6,
85256 Vierkirchen

+49 8139 9300-0
+49 8139 9300-80

info@micronova.de

https://www.micronova.de/home.html

Obszar działalności: Niemcy

Rozpoczęcie współpracy: 2022

MicroNova to dostawca oprogramowania, który oferuje produkty, rozwiązania i usługi IT w trzech obszarach biznesowych: testowanie elektroniki samochodowej, zarządzanie sieciami radiowymi i komunikacyjnymi (w tym rozwiązania dla industrial Interneto od Things - IIoT) oraz zarządzanie projektami i automatyzacja procesów biznesowych. W oddziałach firmy w Niemczech oraz w Czechach pracuje aktualnie ponad 370 ekspertów. Wśród klientów firmy znajdują się m.in. Audi, BMW, Continental, Telefónica Germany, Vodafone Germany i Volkswagen.

SI4

ul. Dąbrowskiego 42
42-218 Częstochowa

kontakt@si4.pl

https://si4.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2020

Prowadzimy naszych klientów przez świat cyfrowej transformacji.

 

Specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań dla średnich i dużych przedsiębiorstw począwszy od działów administracji, HR, kadr czy finansów przez działy jakości, rozwoju po logistykę czy produkcję.
Nasze usługi związane są zarówno z szeroko pojętym obiegiem dokumentów, procesami biznesowymi (BPM) i produkcyjnymi (MES), rozwiązaniami klasy ERP (SAP) czy też dedykowanymi aplikacjami szytymi na miarę.

 

Wspieramy naszych partnerów w dostarczaniu i integracji systemów dziedzinowych, jak również pomagamy wykorzystywać efektywnie potencjał i czas pracowników wdrażając narzędzia automatyzacji (RPA).

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2016


 

Nexpertis to warszawska (z centrum kompetencyjnym w Sopocie) firma świadcząca usługi IT dla  świadomych swoich potrzeb organizacji. Przede wszystkim to zgrany zespół inżynierów i praktyków, którzy sprawnie wykorzystują technologie informatyczne do optymalizacji procesów biznesowych.  Nexpertis zapewnia cały cykl projektowy od analizy wymagań po wdrożenie, utrzymanie i rozwój systemów.

 

Nexpertis specjalizuje się we wdrożeniach opartych o platformę SharePoint, systemach BPM, CRM oraz portfelowym zarządzaniu projektami. Świadczy również usługi konsultingowe i analityczne mające na celu podnoszenie jakości konkretnych rozwiązań i tworzenie dobrych praktyk.

 

Wartości Nexpertis:

  • Business first - Optymalizujemy procesy z myślą o biznesie klienta i wymiernych korzyściach
  • Tech balance - Technologia jest jednym z wielu narzędzi. Używamy jej tam gdzie to jest opłacalne
  • Micro-innovation - Wierzymy w codzienne małe innowacje, które dają prawdziwy postęp
  • Cooperate to success - Gdy zaczynamy współpracować stajemy się częścią zespołu klienta.

PCG Academia

Jasionka 954F, 36-002 Jasionka

+48 17 777 37 00

info@pcgacademia.pl

https://pcgacademia.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2021

WEBCON Premium Partner Logo

 

PCG Academia to wiodący dostawca i integrator rozwiązań IT dla uczelni w Polsce.

 

Stanowimy integralną część Public Consulting Group, globalnej firmy doradczej z Bostonu, która od 35 lat świadczy usługi doradcze i informatyczne dla klientów z sektora publicznego. W Polsce jesteśmy spółką siostrą firmy LIBRUS. Razem stanowimy największą grupę kapitałową w kraju, dostarczającą rozwiązania IT dla szkół na wszystkich etapach edukacji.

 

PCG Academia wspiera misję edukacyjną i naukową uczelni dostarczając rozwiązania w ramach dwóch niezależnych ekosystemów IT: Educloud i Sciencecloud. W naszej ofercie znajduje się kilkanaście niezależnych aplikacji, których autorem jest zarówno PCG Academia, jak i międzynarodowe grono partnerów produktowych, do których należą: amerykański Blackboard (kształcenie na odległość), norweska INSPERA (elektroniczne egzaminowanie) oraz polski WEBCON (elektroniczny obieg dokumentów).

 

PCG Academia pracuje z najlepszymi uczelniami w Polsce – od dużych publicznych uczelni tj. Uniwersytet Jagielloński, po topowe uczelnie niepubliczne tj. Akademia Leona Koźmińskiego. Razem z naszym partnerem strategicznym – Fundacją Rektorów Polskich, jesteśmy inicjatorem i organizatorem konferencji LUMEN – najchętniej uczęszczanego wydarzenia adresowanego do liderów szkół wyższych.

Auridea

Piazza del Comune
14 - 36051 Creazzo (VI)
Italy

+39 0444 024188

info@auridea.com

https://auridea.com/

Obszar działalności: Włochy

Rozpoczęcie współpracy: 2020

Auridea wspiera firmy w efektywnym zarządzaniu zmianą. Ich celem jest projektowanie i wdrażanie modeli biznesowych u klientów, które wykorzystują potencjał cyfrowej transformacji i aplikacji biznesowych. Realizują kompleksowe projekty wdrożeniowe, od zaplanowania optymalnej strategii, przez zaprojektowanie architektury procesów, aż po stworzenie dedykowanych aplikacji automatyzujących konkretne zadania użytkowników

Incata.IT

+48 58 500 89 82

biuro@incata.it

http://www.incata.it

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2021

Incata.IT to niezależny zespół specjalistów w zakresie wdrożeń i integracji systemów klasy ERP, który od ponad 20 lat realizuje projekty na terenie całej Europy.

 

Incata.IT specjalizuje się w:

  • prowadzeniu projektów, wdrożeniach, utrzymaniu i rozwoju systemów ERP oraz innych kluczowych systemów biznesowych,
  • wsparciu bieżących potrzeb biznesowych przedsiębiorstw w dziedzinie systemów SAP Netweaver, SAP S/4 HANA i SAP Business ONE /działając jako certyfikowany partner firmy SAP,
  • projektowaniu oraz realizacji rozwiązań integracyjnych pomiędzy różnymi systemami, automatyką przemysłową oraz urządzeniami IoT,
  • audycie, reimplementacji i optymalizacji procesów biznesowych w obszarze finansów, controlingu, logistyki i produkcji,
  • projektowaniu oraz rozwoju aplikacji biznesowych w technologiach ABAP, JAVA i .NET, SAP HANA XSA, PHP, NODE.JS, REACT i innych,
  • projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji aplikacji w oparciu o platformę low-code BPM WEBCON.

Sagitum

ul. Twardowskiego 9
35-302 Rzeszów

tel. +48 17 777 61 00

biuro@sagitum.pl

https://sagitum.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2017

 

Sagitum to dostawca profesjonalnych rozwiązań informatycznych dla biznesu. Firma świadczy kompleksowe usługi IT związane z wdrożeniem i eksploatacją systemów IT oraz doradztwem w zakresie kierunków rozwoju informatycznego organizacji.

 

Sagitum zapewnia swoim klientom bogaty wachlarz technologii Microsoft, rozwiązania serwerowe, komputerowe i sprzętowe oraz systemy bezpieczeństwa.

 

Firma oferuje platformę WEBCON BPS nie tylko jako samodzielne rozwiązanie dla firm chcących dynamicznie rozwijać wewnętrzne procesy biznesowe, ale również jako uzupełnienie systemów klasy ERP.

TotalTek

221 W. College Ave, 2nd Floor, Appleton, WI 54911

800-333-9986

https://www.totaltek.com/

Obszar działalności: Ameryka Północna

Rozpoczęcie współpracy: 2022

TotalTek skupia się na budowaniu społeczności ekspertów, bo wie, że to właśnie oni mogą zapewnić firmom możliwie jak najlepsze wyniki biznesowe. Organizacje wszelkiego typu i wielkości poszukują nowych sposobów wykorzystania technologii, aby znaleźć przepis na sukces w szybko zmieniającym się i konkurencyjnym środowisku biznesowym – a TotalTek wie, jak im pomóc. Ich rozwiązania informatyczne i inżynieryjne mogą być dostosowywane do indywidualnych potrzeb klienta, a ich specjalistyczne obszary działalności obejmują automatyzację, usługi i wsparcie SAP, zarządzanie projektami i wiele innych.


Eksperci TotalTek zaczynają współpracę z klientami od wysłuchania ich potrzeb, a następnie wykorzystują swoje doświadczenie i wiedzę, aby zaoferować im kreatywne rozwiązania.  Głównym celem TotalTek jest wyposażenie klientów w narzędzia, które pomogą im sprostać kolejnym wyzwaniom, zwiększyć konkurencyjność i sprawnie osiągać kolejne cele biznesowe.

Obszar działalności: Austria, Niemcy

Rozpoczęcie współpracy: 2021

 

DCCS jest dostawcą rozwiązań IT dla biznesu i partnerem w zakresie cyfryzacji dla korporacji, dużych i średnich firm oraz dla sektora publicznego. Obszary działalności DCCS obejmują niestandardowe rozwiązania biznesowe, analitykę biznesową i cyfrowe platformy biznesowe. Dzięki szytym na miarę, gotowym na zmiany rozwiązaniom IT firma wspiera rozwój biznesu i przewagę konkurencyjną swoich klientów.

 

Firma specjalizuje się w digitalizacji procesów biznesowych, modernizacji istniejących aplikacji i integracji systemów. Dzięki profesjonalnemu doradztwu, sprawnemu wdrażaniu innowacyjnych, wysokiej klasy rozwiązań i nieustającemu wsparciu firma jest kompetentnym i niezawodnym partnerem na drodze ku cyfrowej transformacji.

ArchiDoc S.A.

02-235 Warszawa
Równoległa 4a
Poland

+48 22 595 40 45
+48 32 721 99 59

archidoc@archidoc.pl

http://archidoc.pl

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2013

 

ArchiDoc jest liderem wśród polskich firm oferujących usługi biznesowe z obszaru zarządzania dokumentami oraz obsługi back-office. Od ponad 20 lat firma specjalizuje się w usprawnianiu obiegu informacji, procesów obsługi klienta oraz wspieraniu firm w budowie i realizacji strategii "biura bez papieru", zastępując tradycyjne dokumenty elektronicznymi.

 

Firma oferuje kompleksowe usługi związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach:

  • obsługę kancelarii,
  • skanowanie, digitalizację oraz e-archiwum,
  • rejestrację danych w systemach klienta,
  • archiwizację dokumentów papierowych,
  • elektroniczny obieg dokumentów,
  • obsługę kadr i płac.

 

ArchiDoc świadczy usługi przy wykorzystaniu najnowszych technologii wspierających zarządzanie dokumentami. Funkcjonuje w środowisku zapewniającym bezpieczeństwo oraz integralność danych. Rozwiązania technologiczne udostępniane są w modelu Software as a Service (SaaS).

HumanData

Szwecja, Stockholm

goran@humandata.se

https://humandata.se/

Obszar działalności: Szwecja

Rozpoczęcie współpracy: 2022

HumanData jest szwedzką firmą konsultingową wdrażającą rozwiązania M365. Firma została założona w 2001 roku, w tym samym roku, w którym ukazała się pierwsza wersja SharePoint. Większość specjalistów firmy pracuje z SharePointem od ponad 10, a niektórzy nawet od ponad 20 lat. HumanData pomaga swoim klientom budować rozwiązania oparte o standardowe funkcjonalności M365, ale z powodzeniem wdraża też kompleksowe narzędzia takie, jak WEBCON BPS. HumanData pracuje zarówno z klientami +150.000 użytkowników, ale też z małymi firmami. Jak zwykli mawiać założyciele  - "To nie liczba klientów jest ważna, ale rozwiązania, które dla nich tworzymy".

CGI Information Systems and Management Consultants

CGI DEUTSCHLAND B.V. & CO. KG with registered premises in Germany, at Leinfelder Straße 60, 70771, Leinfelden-Echterdingen

https://www.cgi.com/en/polska

Obszar działalności: Niemcy

Rozpoczęcie współpracy: 2022

CGI jest wiodącą na rynku polskim firmą konsultingową z branży IT, należącą do kanadyjskiej CGI Group – jednej z największych na świecie niezależnych firm zajmujących się usługami IT. Na rynku polskim CGI dostarcza usługi w obszarach takich jak: strategie IT, dopasowanie IT do biznesu, zarządzanie procesami biznesowymi i aplikacjami, zarządzanie zmianą organizacji, architektura IT, prowadzenie biura projektów oraz zarządzanie kosztami IT.

 

Firma wypracowała bliskie relacje z czołowymi polskimi firmami z sektora telekomunikacyjnego, mediów, usług finansowych, produkcji, handlu, dystrybucji oraz przedsiębiorstw użyteczności publicznej, wśród których są operatorzy telefonii komórkowej, banki czy dostawcy usług cyfrowych czy energii.

Vater Solution

Boschstraße 5
24118 Kiel

+49 431 20084-202
+49 431 20084-222

solution@vater-gruppe.de

https://www.vater-gruppe.de/

Obszar działalności: Niemcy

Rozpoczęcie współpracy: 2015

 

Vater Gruppe została założona w 1997 roku. Dziś w skład grupy wchodzi 9 spółek zależnych, w których pracuje 520 pracowników. Bogate portfolio Grupy Vater obejmuje trzy główne obszary: Vater IT, Vater Elektro i Vater Personal.

 

Vater Solution GmbH jest częścią Vater IT i działa w całych Niemczech od 2004 roku, oferując projekty IT i usługi doradcze dla firm każdej wielkości i ze wszystkich sektorów. Skupiamy się na średnich i większych firmach. Oferujemy przejrzyste doradztwo na najwyższym poziomie i zapewniamy wsparcie w zakresie architektury IT, rozwoju oprogramowania, bezpieczeństwa informacji, ochrony danych i zarządzania treścią w przedsiębiorstwie (ECM).

Innflow

ul. Bohdana Dobrzańskiego 1
20-262 Lublin

+48 516 010 889

https://innflow.pl/

Obszar działalności: Polska

Rozpoczęcie współpracy: 2020

Innflow Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijający się zespół pasjonatów z eksperckim doświadczeniem w dostarczaniu rozwiązań biznesowych dla klientów z różnych sektorów gospodarki. Założyciele spółki legitymują się wieloletnim stażem na stanowiskach merytorycznych, co pozwala im z powodzeniem realizować projekty dla firm produkcyjnych, instytucji publicznych oraz uczelni wyższych. Realizując wdrożenia zespół dąży do partnerskiej współpracy z Klientami. Firma posiada sprawdzone narzędzia, które pozwalają jej uzyskiwać pożądaną jakość i najlepsze efekty. W ofercie Innflow znajdują się: wdrożenia systemów BPM i cyfrowych portali dla pracowników, konsulting IT oraz kompleksowe realizacje związane z optymalizacją procesów biznesowych, współpraca z systemami z rodziny Microsoft Dynamics AX, a także produkty Comarch.

WEBCON jest producentem WEBCON BPS – platformy low-code klasy BPM (Business Process Management). To idealne rozwiązanie zwłaszcza dla dużych firm i korporacji, szukających systemu workflow do elektronicznego obiegu dokumentów czy digitalizacji i automatyzacji procesów biznesowych. WEBCON BPS umożliwia szybkie budowanie aplikacji biznesowych bez kodowania. Pozwala również na – elastyczne i z natychmiastowym efektem – dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb.

Kontakt

Napisz do nas
Nasze biura:

© WEBCON 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone | Polityka prywatności

top